Jurica Pađenfoto Miroslav Dragojević

Otvaranje nekog muzeja treba da bude lepa vest, ali nekad se dešava da odmah krenu kontroverze i prepucavanja, kao u slučaju Muzeja novog talasa u Zagrebu i reakcije Džonija Štulića, a potom i Jurice Pađena.

Zagreb je dobio Muzej Novog vala, koji svakako ne može proći bez legendarnog frontmena Azre, na ovaj ili onaj način, piše gloria.hr. Na adresi Vlaška 67 u petak je otvoren muzej koji izgleda kao rok klub, a izložene su memorabilije većine aktera tog doba.

Pokretači muzeja došli su i do nekoliko eksponata koji su pripadali Branimiru Džoniju Štuliću – peškira kojim se brisao na nastupima, tri gitarske pedale muzeju je dao Jurica Pađen, a rukom pisane pesme muzeju je poklonila njegova nekadašnja devojka, pozorišna rediteljka i teatrološkinja Snježana Banović.

Nije trebalo dugo čekati da se o svemu oglasi Džoni, dan i po nakon otvaranja, iz Holandije se javio portalu Ravno do dna, koji je preneo njegovu verziju istine.

„Povodom otvaranja Muzeja Novog vala primoran sam objasniti da izloženi ručnik i tenisice nisu moje, već Pađenove, pošto idu uz njegove zebraste špilhoznice u kojima je svirao na Zadovoljštini; moje su tri pedale koje su mi kod njega ostale, i za koje nije imao odobrenje da ih daje, kao što kaže, jer po običaju izvrće i laže“, oštro je, između ostalog, kazao Štulić.

Portal gloria.hr nazvao je Juricu Pađena, koji je još i na samom otvaranju tvrdio da ima Štulićevo dopuštenje za prepuštanje njegovih stvari muzeju. „Riječ je o njegove tri pedale i ručniku, tenisice ne postoje, nešto je krivo pokopčao“, rekao je na početku razgovora Jurica Pađen.

„Što da kažem, kad me Črček pitao je l‘ imam nešto od Džonija, ja sam rekao da imam, ali da mu ne mogu dati, ako on ne pristane. Zvao sam ga i rekao mi je: ‘Slobodno im daj, ali ja nemam ništa s tim‘“, tvrdi Pađen.

Inicijator cele ideje je Aleksandar Črček, a muzej je otvorio je jer smatra da period umetničkog buma u Zagrebu od 1977. do 1988. zaslužuje svoj prostor.

„Druga stvar – kaj ja imam od toga što sam dao njegove tri pedale i ručnik koji stoje kod mene otkako je otišao? Što ja imam od toga da ja idem davati njegove stvari i da pritom lažem? Jesam dobio neke novce što te pedale stoje ne pod mojim dijelom, nego pod njegovim? Htio sam pomoći dečkima“, dodao je Pađen.

Frontmen Aerodroma muzeju je osim Džonijevih donirao i neke svoje uspomene, a celi nesporazum oko Muzeja novog talasa zaključio je svojim viđenjem Štulićevog ponašanja.

„Kao ništa ga ne zanima šo se tu događa, ali prati više nego CIA i sve zna u zarez, nije baš dosljedno. Mislim da se ponaša kao histerična, isfrustrirana starleta, silno želi medijsku pažnju“, kazao je Jurica Pađen.

Jurica Pađen: „Džoni Štulić se ponaša kao histerična, isfrustrirana starleta“ 1
FOTO Stanislav Milojković

Muzičar je zatim ostavio utisak kao da nije siguran jesu li te izjave stvarno došle od njegovog kolege, jer kako kaže na Fejsbuku postoji više profila Branimira Štulića te da postoji mogućnost da su Džonijeve optužbe na njegov račun možda i fake news. Ili kao da se tako nada.

„Ako je on stvarno to izjavio, onda se*e, ako to nije bio on povlačim sve što sam rekao“, istaknuo je Pađen na kraju.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari