Foto: Bojan Cvejić

Već pre pet-šest godina shvatili smo da nas upotreba ćiriličnog pisma izdvaja od konkurencije. Počeli smo sa postepenim uvođenjem i danas oko 90 odsto informacija koje plasiramo su na ćiriličnom pismu“, rekao je menadžer prodaje za Jadranski region kompanije „Motrio“ Milan Pantelić.

On je naglasio i da su pored korišćenja ćiriličnog pisama u oglašavanjima ka krajnjem kupcu, nedavno pokrenuli i internet prezentaciju na ćiriličnom domenu .srb

Posećenost sajta na ćiriličnom domenu u mesecu kad je pokrenut, kako ističe Pantelić, bila je na nivou ukupne godišnje posete ovog sajta, navodi se u saopštenju Ministasrtva kulture.

Očigledno ih je zaintrigiralo šta se krije iza domena .srb. Pretpostavljamo da ćemo tu privilegiju uskoro izgubiti, jer verujemo da će više ljudi koji posluju u Srbiji početi da je koristi, jer je sasvim normalno da ljudi u Srbiji čitaju i pišu na ćirilici“, kazao je Pantelić.

Ministarstvo kulture i informisanja poziva i ohrabruje sve ostale privredne subjekte da slede primer kompanije „Motrio“.

Ovaj renomirani francuski brend trenutno posluje u više od 35 zemalja širom sveta i ima sopstveni lanac servisa za različite brendove automobila, a na našem tržištu posluje od 2014. godine.

Povezani tekstovi