Zašto se publika toliko smejala golom muškarcu na dodeli Oskara? 1Foto: : BACKGRID / Backgrid UK / Profimedia

Utisci sa ovogodišnje dodele Oskara se se ležu još uvek a jedan od najviralnijih trenutaka s ovogodišnje ceremonije pripao je američkom rvaču I glumcu Džonu Sini koji se pojavio prilično nag, naravno, ne i potpuno, na pozornici dodele najprestižnije filmske nagrade .

Sina je kako mediji pišu prekrio “ključne delove”, a najavio je kategoriju za najbolju kostimografiju, pa se s tim u vezi, kao i svojom pojavom našalio rekavši „kostimi su zaista jako važni”, piše Index. hr

Iako je u prvi mah izgledalo da je Sina skroz nag, kasnije su osvanule fotografije iza pozornice na kojima se vidi da ima takozvanu “vrećicu čednosti (eng. modesty pouch)” koju glumci koriste prilikom snimanja intimnih scena.

Zašto se publika toliko smejala golom muškarcu na dodeli Oskara? 2
Foto : BACKGRID / Backgrid UK / Profimedia

Razlog za ovakav performativni nastup je između ostalog što se ove godine navršava pet decenija od trenutka kada je nepoznati goli muškarac uleteo na pozornicu Oskara 1974. godine, u trenutku kada je voditelj Dejvid Niven najavljivao Elizabet Tejlor.

Sina je svojim skidanjem zapravo obeležio taj sada već istorijski trenutak za Oskare.

Ali to nije bio jedini cilj njegovog skeča, i zašto je goli muškarac zapravo  toliko smešan?

Džon Sina je, u stvari,  svojim performansom naglasio nepopravljivu rodnu neravnotežu.

Dok je izvodio s skeč, publika je urlala, smejala se i pljeskala.

Sina je uspeo – gledaoci i publika bili su oduševljeni, a on je naglasio koliko je kostimografija važna.

Desio  se element iznenađenja.

Publika se smejala jer se nešto rutinsko (u ovom slučaju najava sledeće kategorije) pretvorilo u nešto neočekivano.

Da li bi se publika smejala da je umesto Sine bila gola žena na pozornici?

Ne bi.

Tako smatra Ronda Garelik, kolumnistkinja Njujork Tajmsa.

„Videti golu ženu na pozornici na dodeli Oskara nikada ne bi moglo biti smešno, jednostavno zato što je uobičajeno videti ženska tela u različitim oblicima gole haljine na crvenom tepihu, a i u filmovima“, zaključuje ona.

„Humor je proizašao iz toga što je Sinin performans jasno odrazio ono što žene uvek rade – sve do sitnih, nesigurnih koraka“, dodala je.
Žene na crvenom tepihu moraju paziti na svaki korak. Kao što je i Sina morao

Slavnim ženama je cilj da na dodeli Oskara izgledaju savršeno.

Za spektakularne haljine daju vrtoglave iznose. I ove godine, kao i prethodnih, bilo je haljina koje su podosta toga otkrivale.

Duboki izrezi, providni materijal… Nije udobno nositi takvu odeću, a treba i pripaziti da haljina ne otkrije više nego što bi trebalo.

„Žene koje su tako odevene tačno su onoliko nervozne koliko se i Sina pretvarao da jeste.

I to daleko duže od nekoliko minuta koliko je trajao njegov skeč“, piše Ronda.

I baš kako je Sina bio oprezan tokom šetanja na pozornici, isto tako se ponašaju i holivudske glumice u svojim haljinama.

Neprirodno i oprezno hodaju kako bi izbegle katastrofu.

„Superfit goli muškarac koji se pretvarao da je izbezumljen jer se skinuo na dodeli Oskara bio je više nego smešan. Bio je to mini odraz još uvek ogromnog rodnog jaza na najvišem modnom nivou“, zaključuje Ronda.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari