REM danas donosi odluku o nacionalnim frekvencijama 1Foto: Miroslav Dragojević/Danas

Savet Regulatornog tela za elektronske medije danas će, sa početkom u 11 časova, održati vanrednu sednicu na kojoj će odlučiti koje četiri televizije i isto tolika radio stanica će dobiti dozvolu za nacionalno emitovanje.

 Odluka se, prema saznanjima našeg lista, očekuje oko tri popodne. Takođe, kako saznajemo, zahtev vlasnika Kurira Igora Žeželja za izuzeće Judite Popović će biti odbijen.

Za televizijsku frekvenciju konkurisalo je čak 14 emitera, čije izlaganje je izazvalo najveću pažnju javnosti. U prostorijama REM-a direktori, odnosno glavni urednici medija, imali su po 15 minuta da predstave elaborat – pisani podnesak o tome zašto ta televizija zaslužuje nacionalnu pokrivenost i na koji način planira da ispuni zakonske obaveze o kvalitetu programa. Isto toliko vremena imali su da odgovore na pitanja članova Saveta REM-a, dok su novinari bili u publici i izveštavali, bez mogućnosti da postave pitanja.

Incident se dogodio poslednjeg dana predstavljanja elaborata, kada je Igor Žeželj, vlasnika Adrija medija grupe (izdavača Kurira i Kurir TV), opsovao članicu Saveta REM-a Juditu Popović. On je to negirao i tražio njeno izuzeće kada se bude odlučivalo o dodeli frekvencija, ali kako Danas saznaje, njegov zahtev će biti odbijen.

Za četiri televizijske frekvencije konkurisalo je 14 televizijskih kuća: Pink, Hepi, Nova S, N1, Prva, B92, TV Tanjug, Kurir TV, Kopernikus, TV K1, TV2, Vesti, BK i Una.

Članovi Saveta REM-a odlučivaće tajnim glasanjem, a najmanji broj glasova koji kandidat mora da dobije da bi dobio nacionalnu frekvenciju jeste šest.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.