Tim povodom novinarima je u novobeogradskog restorana Mozzarella pripremila degustaciju Galbani proizvode i italijanske specijalitete koje su za njih pripremili kuvari restorana, ali i da se sami oprobaju u pripremi tradicionalnih italijanskih predjela.

Želeli smo da kroz jedinstven koncept koji obuhvata i interaktivni kulinarski segment predstavimo brend Galbani i posebno nas raduje što su nam se kolege novinari pridružili u ovoj gastronomskoj avanturi“, istakla je Ivana Dimitrijević, PR kompanije Somboled.

Brend Galbani prisutan je na srpskom tržištu od 2006. godine i sa svojim sirevima Mozzarella, Mascarpone, Gorgonzola, Paesano i Galbani Grana Padano.

Iza brenda Galbani stoji tradicija proizvodnje sira koja je duža od jednog veka. Tokom svog postojanja razvio se u najpopularniji brend sira u preko 50 zemalja sveta, zahvaljujući tome što je sve vreme ostao dosledan u očuvanju kvaliteta.

U ulozi domaćice goste je dočekala poznata glumica i televizijska voditeljka Nina Seničar, a u pripremi jela savete i pomoć pružio im je Dejan Stanković, predsednik Asocijacije šefova kuvara Srbije, glavni kuvar restorana Mozzarella i vlasnik brojnih sertifikata i priznanja o poznavanju italijanske kuhinje.

Osnovan 1882. godine u italijanskom gradiću Balabio u dolini Valsasina, poznatoj po proizvodnji sira, brend Galbani se tokom više od 130 godina postojanja razvio u najpopularniji brend italijanskog sira u svetu.