Debi željno iščekivanog novog IPHONE modela u SAD se pretovrilo u pravi informaciono-tehnološku katastrofu pošto kupci nisu mogli da nateraju svoje kupljene telefone da rade. Mnogi su proveli sate na telefonu (ali ne i IPHONE-u) razgovarajući sa podrškom iz Epla i AT&T pokušavajući da nateraju svoj IPHONE da proradi.

Debi željno iščekivanog novog IPHONE modela u SAD se pretovrilo u pravi informaciono-tehnološku katastrofu pošto kupci nisu mogli da nateraju svoje kupljene telefone da rade. Mnogi su proveli sate na telefonu (ali ne i IPHONE-u) razgovarajući sa podrškom iz Epla i AT&T pokušavajući da nateraju svoj IPHONE da proradi.
U radnjama su ljudi čekali u ogromnim redovima kako bi im telefona bili aktivirani. To je samo pojačalo nervozu jer su mnogi od njih već čekali satima u redovima kako bi kupili novi 3G IPHONE.
Predstavnici AT&T su rekli da je globalni problem predstavljao Eplov ITUNES server koji je sprečavao kompletno aktiviranje telefone u prodavnicama, kako je bilo planirano. Umesto toga prodavci su savetovali kupcima da idu kući i urade poslednji korak neophodan da bi svoj telefon priključili na kompjuter. Međuti, ITUNES je pravio problema i u konekcijama od kuće, pa su tako novi 3G IPHONE uređaji mogli samo da se koriste za „hitne pozive“.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari