Tako su najveće pivare u Srbiji (Apatinska pivara, BIP, Valjevska pivara, Carlsberg Srbija, HEINEKEN Srbija, Maltinex sladara), udružile snage na realizaciji društveno odgovorne kampanje.

„Nastojimo da pivo dobije mesto najvoljenijeg osvežavajućeg napitka za punoletne, ali i da se u njemu uživa odgovorno. Cilj nam je da se kampanja Trezno i oprezno, izaberi odgovorno u narednim godinama razvija i okupi što veći broj zainteresovanih partnera iz različitih sektora, kako bismo zajednički radili na tome da se javnost informiše i edukuje o značaju odgovornosti i umerenosti u konzumaciji piva“, naglasila je Rebeka Božović, izvršna menadžerka Udruženja pivara Srbije.

Tokom dana sprovedena je anketa građana o navikama naših ljudi u ispijanju piva i alkohola uopšte. U večernjim satima, u Cetinjska distriktu, u lokalima koji su podržali kampanju: Bluz i pivo, Mintich, Elektropionir, Dvorištance, Zaokret, LAF, organizovana je aktivacija usmerena na ljubitelje piva. Uz kviz znanja o odgovornoj konzumaciji, podelu lifleta i potpisivanje podrške kampanji.

Kampanju su podržali studentska organizacija AIESEC, kao i brojne poznate ličnosti Galeb Nikačević, Una Senić, Bane Trifunović, Inspektor Blaža i Marko Šelić Marčelo, koji su kroz video preneli poruke kampanje i pozvali mlade na umereno i odgovorno uživanje u pivu.