Efektiva tvrdi: Maksi prevario potrošače u nagradnoj igri 1foto: Stefana Savić

Trgovinski lanac Maksi je opet “napravio faul”, ovog puta u nagradnoj igri sa čašama, objavilo je Udruženje potrošača “Efektiva”.

„Kako nam je javilo više potrošača, iz različitih delova Srbije, iako je poslednji dan za preuzimanje čaša u objektima Maksija bio 22. februar potrošači su nam javili da su čaše iz objekata povučene dan ranije, čime je određeni broj građana ostao “praznih ruku”, iako su imali prikupljene nalepnice“, navela je Efektiva u objavi na svom Fejsbuk nalogu, naslovljenoj „Maxi opet prevario potrošače!“.

Efektiva tvrdi: Maksi prevario potrošače u nagradnoj igri 2
Foto: Screenshot/Efektiva Facebook

Inače, reč je o nagradnoj igri u kojoj potrošači sakupljaju nalepnice koje im omogućavaju da set od dve čaše za žestoka pića, duga pića i pivo dobiju po sniženoj ceni.

Predstavnik Udruženja potrošača “Efektiva” Dejan Gavrilović kaže za Danas da je, ovim povodom, uputio dopis nadležnima u kompaniji Delez Srbija u čijem vlasništvu je lanac samoposluga Maksi, ali do trenutka razgovora koji smo obavili sa njim nije dobio bilo kakav odgovor iz te belgijske kompanije.

Delez nije za sada odgovorio ni na pitanja koja je naš list danas uputio toj kompaniji.

– Nejasno je u ovom trenutku da li je odluku o povlačenju čaša doneo menadžment kompanije ili poslovođe u pojedinim trgovinama u okviru lanca Maksi. U svakom slučaju to što je urađeno je nepošteno jer su potrošači planski skupljali nalepnice kupujući proizvode kako bi došli do čaša po nižoj ceni ali nisu uspeli u tome jer su čaše povučene dan pre isteka važenja nagradne igre. Ako razmišljamo o motivu za takav potez nameće se zaključak da su čaše sklonjene kako bi se kasnije našle na nelegalnom tržištu – smatra Gavrilović.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari