Dokument koji otkriva koliko je Vučić uložio u predsedničku kampanju: Pink prvi na listi "plaćenika" 1Foto: Beta/Branislav Božić; Miloš Miškov

Aleksandar Vučić potrošio je 5,9 miliona u kampanji za predsednika Srbije. Na osnovu uvida u izveštaj o troškovima izborne kampanje za Agenciju za borbu protiv korupcije, a u koji je Danas imao uvid, iz nezvaničnih izvora, televizija Pink je od celokupne sume, dobila 1,5 miliona evra.

Radio televizija Srbije prihodovala je od izborne kampanje Aleksandra Vučića 662.000 evra, dok je televizija Prva „trećeplasirana“ sa 651.000 evra.

Agencija Media advertizing pokupila je od Vučićeve predsedničke kampanje 586.000 evra, a televizija Hepi 205.000 evra.

B92 je prihodovala 154.000 evra, dok je Studio B inkasirala 99.600 evra.

Oko 92.000 evra od predsedničke kampanje Aleksandra Vučića zaradila je i Adria media u čijem je vlasništvu Kurir.

To znači da je predsednik Vučić potrošio oko četiri miliona na sopstvenu promociju na televizijama.

Kada je reč o štampanim medijima, najviše se u kampanji „obogatio“ list Kurir, i to sa oko 132.000 evra, dok je na drugom mestu po količini novca dobijenih od tima Vučića – Informer – sa oko 114.000.

Novina Srpski telegraf je prihodovala od izbora Vučića za predsednika 82.300, a list Blic – 58.500 evra.

Novina Alo je u predsedničkoj kampanji od Vučića „zaradila“ oko 35.800 evra.

To znači da je sveukupna cifra koju je tim reizabranog predsednika Srbije uložio u njegovu promociju u štampanim medijima – 422.000 evra.

Ceo dokument pogledajte na OVOM LINKU.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.