Gostovanje oca iz Ribnikara iskorišćeno za spot u kome se promoviše Šapić 1foto (BETAPHOTO/BEOINFO/MIODRAG TODOROVIĆ)

U poslednjih nekoliko dana kao plaćeni i sponzorisan video na društvenim mrežama i reklamama na Jutjubu, pojavljuje se snimak Anđelka Aćimovića, oca jedne od ubijenih dvojčica iz OŠ „Vladislav Ribnikar“ na kome se on Aleksandru Šapiću zahvaljuje kao čoveku „koji je bio najtiši a pomogao je najviše“, porodicama stradale dece.

Anđelko Aćimović rekao je za Danas da nema informaciju o tome da se isečak njegovog gostovanja pojavljuje kao sponzorisan video i kao reklama, i da on nije taj koji je to platio.

„Pitajte Jutjub ko je to platio, oni moraju da vam daju tu informaciju, ja sam samo gostovao u toj emisiji i rekao sam iskreno kako jeste i šta je istina. Šta su oni posle radili sa tim snimkom ja ne znam“, rekao je Aćimović.

U pitanju je isečak sa Aćimovićevog gostovanja na televiziji K1 u emisiji „Kec na 11“ i do sada je više puta postavljan na fejsbuk stranice „Puls istine“ i „Bg011.rs“, koje su prorežimski orijentisane.

Stranica Puls istine se do nedavno zvala Kolporter.rs, u pitanju je sajt koji je od januara ove godine neaktivan, ali još postoji.

Sadržaj mu se uglavnom sastojao od lažnih saznanja koja su za cilj imala kompromitovanje opozicije i neistomišljenika režima.

Aćimović je u gostovanju na televiziji govorio o Šapićevim potezima.

„Ja zaista moram da kažem, čovek koji je bio najtiši, a poznato je da se milosrđe i dobročinstvo čine u tišini, a oni koji se busaju i pričaju puno, retko se od njih nešto dobije ili očekuje neka pomoć. Jedan čovek je od samog početka bio jako tih, ali je pomogao najviše – to je gradonačelnik Šapić. On je mirno, tiho, došao kod svake porodice i ponudio pomoć. On je platio sve troškove, sahranu, pomogao je finansijski svakoj porodici. I sada pre isteka godinu dana ponovo je finansijski pomogao svima, ovog puta i ljudima iz Dubone i Malog Orašja, svima je pomogao“, rekao je Aćimović na K1.

Dodao je da je to gest koji zaslužuje poštovanje, ali da se Šapić nije eksponirao zato što to nije želeo.

„Ali, ja ne mogu da ćutim o tome, jer to nije isto, nije lepo. Moramo da shvatimo da je dezinformacija velika opasnost za sve.

Ono što je jako upečatljivo je to da se dobri ljudi ne čuju, oni ne galame, ne prave frku“, rekao je Anđelko Aćimović.

Ovaj deo njegovog gostovanja se pojavljuje na društevnim mrežama kao plaćen i sponzorisan video što znači da će vam se pojaviti iako ne pratite stranice na kojima je postavljen.

U trenutku pisanja ovog teksta jedan isečak Aćimovićevog gostovanja postavljen na „Puls isitne“ ima preko 600 hiljada pregleda, ostale verzije ovog videa postavljene na „Puls istine“ i „Bg011.rs“ imaju više desetina pregleda i takođe vam mogu „iskočiti“ kao sponzorisan video.

Video snimke i ostale objave na internetu sponozorišu same stranice, a teško da je „Puls istine“ imao dovoljno novca da jedan video pogura do preko 600 hiljada korisnika.

Ni na Fejsbuku ni na Jutjubu ovaj video nije označen kao politički marketing, kao ni ostali promotivni spotovi Aleksandra Šapića. Na internetu je regulacija jednostavno „labavija“ pa može da se prođe sa ovakvim spotovima, poput iskečka Aćimovićevog gostovanja, u svrhu političkog marketinga.

S obzirom na to da se ovaj video video snimak pojavio usred predizborne kampanje, to navodi na sumnju da on i jeste iskorišćen u svrhu promocije kandidata za gradonačelnika Beograda ispred SNS-a, Aleksandra Šapića.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari