Dve karte za korupcioni bus 1foto (BETAPHOTO/AMIR HAMZAGIĆ)

Malo dete kad želi da bude nevidljivo pokrije šakicama oči i misli ako ono ne vidi druge da ni drugi ne vide njega.

Nešto slično radi gradonačelnik Beograda Aleksandar Šapić koji, kao i većina koja ga je podržala, ne vidi ništa loše u nameštanju tendera, pravdajući se javnim interesom.

Kao i svašta drugo u naprednjačkoj režiji, prvi put u istoriji, mada je tako formulisanoj i praktikovanoj gluposti zaista mesto u analima političkog beščašća.

Da bi se teza o dobrobiti građana kroz kršenje zakona do kraja isterala, Šapić će podneti krivičnu prijavu protiv šefa svog kabineta Nenada Milovanovića, uhvaćenog sa „rukama u pekmezu“ dok nudi vlasnicima firme Kentkart, koja naplaćuje i kontroliše gradski prevoz, namešten tender.

Samo da odustanu od posla koji obavljaju po pravno valjanom ugovoru, sklopljenim sa ovim vlastima!

No, ta krivična prijava baš i nije protiv gradonačelnikovog prijatelja Milanovića, već u službi samog Šapića koji inadžijski hoće da dokaže da je prvo Bus-plus, pa onda Kentkart sistem lopovski još od početka 2011, od doba kad je on lično, gle čuda, istina u drugom političkom dresu, bio pomoćnik gradonačelnika.

A da je sve kao u prvoj rečenici pokazuje to što ni Milanović ni Šapić ne razmišljaju o povlačenju; prvi sa mesta šefa kabineta, drugi sa mesta šefa grada.

U čemu Šapić ima podršku većine, doduše ne zbog toga što u SNS-u vole dođoše koji im otimaju unosna mesta, nego zbog njegove metode vladanja i ponašanja, sve sličnijih onima koje se širom Srbije upražnjavaju od 2012, a inspirišu i aminuju direktno sa vrha piramide.

Moglo bi se na ovom mestu izvući niz paralela, što unutar samog sistema, što sličnih populističkih i lopovskih, posebno u „pripremi posla“ kada su licitirajući budućim cenama karata skoro do besmisla – ne bi li dokazali onaj javni interes, nakon što je propala ideja sa tenderom! – Šapić i njegov tim demonstrirali i neznanje i nesposobnost i bahatost.

A pitanje koje ostaje bez odgovora jeste ko će, pod kojim uslovima i kako ubuduće prevoziti građane i njihove goste?

I kojim vozilima? Ko će pokriti enormne gubitke GSP-a ako Šapić kao Božić Bata (uoči Uskrsa!) bagateliše cenu prevoza ne bi li isterao svoj ćef i dokazao ko je gazda na ovom parčetu betona?

Makar pred međunarodnom artitražom koja sledi zadužio Beograd za stotine miliona evra naknade Kentkartu. A to je samo jedan od cehova koje pravi, gazeći sve pred sobom.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari